STOP BORN

یعنی یادم باشه دیگه بدنیا نیام

STOP BORN

یعنی یادم باشه دیگه بدنیا نیام

چرا وبلاگ؟

خب و اینکه چرا بر من واجبه که وبلاگ بنویسم.

من هم مثل خیلیهای دیگه دارم میرم کانادا

و وقتی میخواستم اقدام کنم کلی اطلاعات از طریق وبلاگ دوستان پیدا کردم که خیلی کمکم کرد و هنوز هم استفاده میکنم.

اما همیشه دلم میخواست کاش وبلاگهای بیشتری در این زمینه بود و من میتونستم آشنایی بیشتری پیدا کنم. پس تصمیم گرفتم حالا که قراره حداکثر تا سه سال دیگه بریم کانادا منم همه چی رو بنویسم شاید مثلا ۶ سال دیگه یکی اومد خوند و استفاده کرد.

میخوام همه چی رو بگم اینجوری استرس خودم رو هم کنترل میکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرحسین جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.apvt.blogsky.com

سلام.
وب خوبی داری.
تقاضای تبادل لینک دارم.
اگه مایلید تو سایتم یه نظر بدید.:
www.apvt.tk
همچنین با آمدن به سایت ما وکپی کد افزایش آمار بازدید خود را روزی ۴۰۰ تا به بالا کنید.

vahid شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.apvt.blogsky.com

salam
be ma nazar dadeh boodid sistem ma kharab bood lotfan nazar khod ra dobare darj konid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد