STOP BORN

یعنی یادم باشه دیگه بدنیا نیام

STOP BORN

یعنی یادم باشه دیگه بدنیا نیام

Not yet

فکرم مشغوله. یه جوری مشغوله که دلم میخواد کله م رو بکوبم به دیوار تا فکرم شاید آزاد شه.

ساعت دوازده و نیم نصفه شبه و باد همچین در رو کوبید بهم که فکر کنم از خواب پرید. دیشب هم همین اتفاق افتاد.

رفتم فیلم همیشه پای یک زن در میان است رو دیدم. نمیخواستم برم ببینم ولی رفتم. ولی خوشم نیومد.

من کارهای کمال تبریزی رو دوست دارم ولی نه این یکی رو.

تبریزی طنز رو خوب کار میکنه ولی کمدی رو نه. فرقش رو میفهمی؟

تنها که کتابی که تازگیها خوندم و خوشم اومد کتاب کافه پیانو فرهاد جعفری بود.

تازگیها کتابها رو دوست ندارم.

تازگیها فیلم ها رو هم دوست ندارم.

تازگیها نوشتن رو هم دوست ندارم.

۸ گنده رو انداختم بالا و گرفتم اما جوابش خوب نبود.

به نظرت چه غلطی بکنم بهتره؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد