STOP BORN

یعنی یادم باشه دیگه بدنیا نیام

STOP BORN

یعنی یادم باشه دیگه بدنیا نیام

کودک درون

کودک کوچک من سلام

این اولین و شاید تنها نامه ای ست که به تو مینویسم.

قصدم این است که روبان آبی رنگی به سینه ات بچسبانم.

از تو میخواهم که مرا درک کنی.  من یک آدم بزرگ هستم و طی این سالها باید فهمیده باشی که نباید انتظار داشته باشی من تو را درک کنم.

این تقصیر من نیست که تو با من بزرگ نشده ای و همچنان کودک باقی مانده ای.

کودک عزیز من.

من مقصرم. آری میدانم همین الان گفتم که تقصیر من نیست ولی همان طور که گفتم از تو میخواهم که مرا درک کنی.

مرا درک کن که چرا دوستت نداشتم.

چرا تو را تحقیر کردم و چرا اجازه ندادم کاری انجام دهی.

من که نمیتوانستم کناری بایستم و شاهد تحقیر شدن تو توسط دیگران باشم. میتوانستم؟

ببین کودکم! درست است که نگذاشتم هرکار میخواهی بکنی. یا بهتر بگویم نگذاشتم هیچ کاری بکنی ولی مرا درک کن نمیتوانستم ببینم دیگران به من بگویند بچه شدی؟ بچه بازی درنیار! لوس شدی.

کودک جانم. الان هم نمیتوانم ...

کودک من. تو اولین و کوچکترین کودک من هستی. اما تنها کودکی هستی که دوستت نداشتم و از تو دوری میکردم. مرا درک کن.

بگذار اعترافی کنم. از تو میترسیدم. از چشمان زیبایت  که با معصومیت به من خیره شده بود و منتظر بود که من نجاتش دهم.

از من میخواستی دوستت داشته باشم. درکت کنم . دست نوازش بر سرت بکشم و دلداریت بدهم.

درکم کن که نمیتوانستم.

چگونه میتوانم در حالی که با تو چنین کرده‌ام با دیگر کودکانم مهربان باشم؟

من با تو چه کرده‌ام؟

من با تو کاری نکرده‌ام! نه !!!

مهربانم! آمده بودم تا از تو عذرخواهی کنم و بگویم که شرمنده‌ام. اما چرا من؟ من خود هنوز کودکی بیش نیستم که التماس میکنم تا بگذارند من هم گاهی کودکی کنم. و نمیگذارند.

حتی آنها که میخواهند با تو سخن بگویند حاضر نیستند مرا به عنوان کودکی همچون تو ببینند. میخواهند با تو بی واسطه من صحبت کنند و من دوست ندارم.

مرا درک کن کودکم.

مرا درک کن چرا که منهم مانند خودت هستم. هنوز بالغ نشده‌ام. اما کودکی هستم که اجازه کودکی ندارد همانند تو. و او کیست که نمیگذارد؟

پس من کیستم؟

به گمانم من و تو یکی هستیم و بزرگتری وجود ندارد. پس او کیست؟ غریبه ای که ما را میکوبد؟

نظرات 4 + ارسال نظر
پاورقی های من دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.myfootnotes.blogsky.com

وبلاگ پاورقی های من
" مقالات و ترجمه های علمی – فرهنگی و هنری به همراه گالری عکس"
http://www.myfootnotes.blogsky.com

سلام .. عذرخواهی میکنم که به دلیل حجم بالا و وقت کم مجبور به کپی کردن پیام بالا بودم. خوشحال می شم که به من سر بزنی ... با هم تبادل اطلاعات و لینک و... داشته باشیم.

فعلا بای...

وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

مهرورزی یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ق.ظ http://takhribnews.blogfa.com

سلام.
از وبلاگ مهرورزی های بی دریغ دولت عدالت محور و ... در اصفهان هم بازدید نمایید

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ق.ظ http://shaaparak.persianblog.com

چقد می‌شد این کودک رو دوست داشت!!!! من که گمش کردم باید بگردم و پیداش کنم بعد بشینم پای حرفاش ببینم چی میگه. یعنی هنوز می‌شه پیداش کرد؟ بعد از این همه سال بی خبری؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد