STOP BORN

یعنی یادم باشه دیگه بدنیا نیام

STOP BORN

یعنی یادم باشه دیگه بدنیا نیام

کف فرمودیم...

خب چی بگم؟ 

بازم رفتم که یه وبلاگ بزنم و بخاطرش چه کارها که نکردم و پشیمون برگشتم همین جا.. 

نمیشه دیگه. 

باید خودم رو تغییر بدم نمیتونم که خودم رو فرمت کنم از اول! 

اما کاش میشد. شاید هم نه. حوصله ندارم از اول... 

اصلاحات بهتر از انقلاب است. 

 

گیجم خب... 

نمیتونم بگم. 

حالا شاید بعدا.. 

همچی هم حرف میزنم انگاری شونصدهزار نفر میان ای وبلاگ رو میخونن ها. 

این استاد ما خدایی مرد نازنینیه... 

اون استاد ما هم خدایی زن نازنینیه... 

فقط این دوتا... 

چی شد؟ 

پس اون یکی چی؟ 

اونم خوب بود... اون یکی هم... ولی اون ترم پیش طرف حسابی نمود ما رو این یکی هم که همین اول ترمی ما رو بیرون کرد و خلاصه این ترم دیگه یه درس بیشتر نداریم و صفا! 

 

گیجم دیگه 

اینجا هم مجبورم خودم رو سانسور کنم 

ای به گور پدر پدر سوخته هرچی سانسوره سگ برینه. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد