STOP BORN

یعنی یادم باشه دیگه بدنیا نیام

STOP BORN

یعنی یادم باشه دیگه بدنیا نیام

گرفتی چی گفتم؟

آخ کجا بودی دوست من؟

بعد چند سال دیدم و انگاری صدساله ندیدمت. آخه بعد عروسیت ندیده بودمت.

حالا که دیدمت بدتر شد. دلم بیشتر تنگت شد.

این جیقیلکها گیر دادن که چرا دوستت رفت. یالله به یکی از دوستات زنگ بزن بیاد اینجا با ما بازی کنه. جل الخالق میبینی؟

آخ! قبلا انقدر دلم برات تنگ نمیشد.

کم مونده جیغ بزنم نصفه شبی!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه شیدا سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.fsheida.com

متن جالبی بود
به سایت منهم لطف کن وسر ی بزن چراکه :
بنی آدم اعضای یدیرند که در افرینش زیک گووهرند

چو عضوی بدرد آورد روزگار ...دگر عضوها را نماند قرار

شاد باشی وموفق

مهیار سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.naz66.blogsky.com

سلام خوبی؟
خوشی؟
آهان حالا فهمیدم ....!!!؟؟؟
خوب ۱ سوال این مطالبی که مینویسی خاطرات روزانه خودته ؟؟؟
به من سر بزن
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد