STOP BORN

یعنی یادم باشه دیگه بدنیا نیام

STOP BORN

یعنی یادم باشه دیگه بدنیا نیام

خوشم میاد ازت

خوشم میاد ازت.

وقتی میبینم کلی زور میزنی تا چیزی رو بهم بفهمونی که خودم میدونم، وقتی انقدر حواست به اون یارو است که مبادا آب توی دلش تکون بخوره و بعد انکارش میکنی. وقتی میخوای لطفی بکنی و برای اینکه من بهم برنخوره هی میخوای توضیحش بدی و من ...

خب خوشم میاد دیگه . دوستت دارم. وقتی بخاطر من از خودت مایه میذاری و من جرات نمیکنم بهت نه بگم. یعنی جرات میکنم ولی دلم نمیاد. میمونم سر دوراهی و گیجی میخورم. اون وقته که دلم میخواد ماچت کنم.

وقتی از حموم میام و موهام رو ول میکنم و عینک آفتابی میزنم و یه پالتو میپوشم و دکمه هاشو نمیبندم و یه چکمه. خب احساس خوبی بهم دست میده احساس اینکه میتونم همه رو به دنبال خودم بکشونم. به کجا؟

وقتی می... و توی آسانسور بلند میگه .... سرش داد میزنم که بی تربیت آدم وقتی می... که دادنمیکشه.... همه ملت میفهمن!!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کوروش دست پاک سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.kooroshtak.blogfa.com

سلام وب جالبی داری
تونستی یه سری هم به من بزن و نظرت رو هم بده

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ http://3aban.blogsky.com

سلام.

پس بگو ! سلام گرگ بی طمع نیست ! ...ولی آخه این هم راهش نیست!

بیچاره این نوع پسر ها ! به هر آب و آتیشی می زنند که ...

ممنون! وبلاگ خوبی رو معرفی کردین ! چشم و گوشم باز شد!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد